tisdag 2 april 2013

TACK, ni är fantastiska!

För snart en månad sedan startade jag min blogg. Jag ställde mig tveksam till att börja blogga men blev uppmanad på skrivkursen via Social Aktion.

En månad senare är det över 1700 personer som varit in på min blogg och läst den. Fantastiskt! Flera av er från nordens alla länder men även nått er utanför norden. Jag hade inte i min vildaste fantasi kunnat ana att så många skulle vilja ta del av min skrift.

Flertalet av er har efterfrågat mer personliga texter och jag skall försöka ta mig tid att skriva av mig mera. Svårigheten för mig är att veta hur personlig man kan vara utan att vara utelämnande. Men antar att jag får pröva mig fram och gå på magkänslan.

Vill rikta ett stort TACK till er alla som läser och kommenterar. Fler av er har nämnt att det är komplicerat att lämna kommentar men jag har inte hittat något som underlättar det hela än. Bloggvärlden är ny men står framför mina fötter och jag är redo att kliva in i den med stora steg.

Slutligen supertack till fantastiska skribenter, poeter och författare som delade med sig på skrivarkursen. Ja, ni är inte längre kursdeltagare ni är talanger och jag ser framemot att följa er.

Må gott!

11 kommentarer:

  1. Fantastiskt roligt att läsa. Självklart lovar jag att följa dig.

    SvaraRadera
  2. Ja, jag med! Mer knaseri girl! :) kram från Sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kram, saknar dig, flytta HEM!

      Radera
    2. Haha, söööt, men vi har ju precis flyttat. Saknar dig sovandes på vår soffa :P Ringer dig senare i eftermiddag. Puss och kram

      Radera
  3. Självfallet! Tack själv fina. Hur har du marknadsfört din sida? XXX /Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bara via FB, vänner som delat och sen via Rosenrasande och Toktants bloggar samt socialaktion. Fler får gärna dela vidare! ;)
      XO

      Radera